TELECINE S8, 8mm, 16MM

Som especialistes en digitalització de Telecine tant en qualitat estàndard com en alta definició. Escanegem les teves pel·lícules antigues i millorem la qualitat de la digitalització i les bobines.

El nostre sistema processa les imatges digitalment aconseguint que sempre hi hagi un bon equilibri entre llums i ombres. Els nostres més de 35 anys d’experiència dedicats a la realització de Telecine garanteixen uns resultats professionals de la més alta qualitat.

En el nostre laboratori convertim formats originals de 8 mm, Super 8 mm, 16 mm i 91/2 mm a arxius digitals.

Ademés, també creem un vídeo en DVD o Blu-ray personalitzat amb títols i capítols perquè puguis veure les teves escenes preferides de forma còmoda i ràpida.

"NO PERMETIS QUE EL PAS DEL TEMPS MALMETI LES TEVES PEL·LÍCULES FAMILIARS ANTIGUES, ON HI HAURÀN GRAVADES MOLTES IMATGES QUE FORMEN PART DEL PASSAT."

FORMATS ORIGINALS

35mm

35mm

Les pel·lícules de 35 mm són el format pel·lícula fotogràfica més utilitzat des de la seva introducció el 1892 per Dickson i Edison. Les seves tires de negatiu mesuren 35mm d’ample​ i tenen quatre perforacions per fotograma perquè la pel·lícula es reprodueixi a 24 fotogrames per segon.

Super 8

Super 8

La pel·lícula de Súper 8 és un format de pel·lícula produït per Eastman Kodak Company l’any 1965. Es va desenvolupar com a format econòmic per a pel·lícules casolanes i familiars.

16mm

16mm

El format de 16 mm va ser introduït l’any 1923 per Eastman Kodak. Va sorgir com alternativa econòmica al format convencional de 35 mm.

9,5mm

9,5mm

La pel·lícula de 9 ½, anomenada Pathé Baby, és un sistema inventat per Continsouza i comercialitzat per l’empresa Pathé Frères entre el 1922 i 1946. Va apropar el cinema a les llars ja que constava d’una càmera i un projector de fàcil us.

A VIDEOLAB OFERIM

 • Captura directa del fotograma. Sense necessitat de projecció. A DVD o MP4
• Totes les mides de bobina i format
• Opció en MP4 o MOV en HD (alta definició). Consulta altres formats
• Tot el procés està realitzat manualment per un tècnic especialista
• Imatges estables, clares i enfocades
• Captura directe i amb total sincronització del so (en el cas de pel·lícules sonores)
• Entrega en un DVD (amb música), USB o disc dur extern