L’estiu ja és aquí i arriben les tardes llargues, les activitats a l’aire lliure i moments de desconnexió amb la família i els amics. És una època en què capturem molts records per conservar.
Durant aquest mes de juliol i agost, Videolab continuarà obert oferint els seus serveis als clients. Treballarem en horari habitual de dilluns a divendres de 9 h a 19 h. Enguany, únicament el divendres 16 d’agost estarem tancats. Ens podeu trobar al carrer Santaló 133 de Barcelona.
Aprofita l'estiu per digitalitzar!
L’estiu és el moment perfecte per posar en ordre aquelles caixes de fotografies antigues o cintes de vídeo que tots tenim emmagatzemades en algun espai de la casa. Aprofita les vacances per fer una revisió i portar-nos tot el material que trobis, t’ajudarem a digitalitzar-lo!
Els nostres serveis
Oferim una àmplia gamma de serveis professionals de digitalització de vídeo i àudio. A més, proporcionem serveis de traducció, subtitulació, codificacions per a plataformes VOD i creació de DCP (Digital Cinema Package). Amb gairebé quaranta anys d’experìencia en el sector, ens hem consolidat com una empresa líder en digitalització audiovisual i postproducció a Barcelona.
Digitalització de formats analògics
Som experts en la digitalització de Telecine, amb la capacitat d’escanejar en alta definició. Transformem formats originals com 8 mm, Súper 8 mm, 16 mm i 9 1/2 mm, així com cintes VHS, VHS-C, MiniDV, Hi8, Digital8 i Betamax en arxius digitals.
Material audiovisual
Aprofita aquest estiu per comprar material audiovisual per la teva empresa o productora. Oferim productes de les principals marques del sector com Aja, Blackmagic, Atomos, Sony, Hollyland, Seagate, Sandisk, Eizo, Canon, etc. El nostre equip de professionals et guiarà durant tot el procés amb una atenció de qualitat i un assessorament totalment personalitzat.
Ens trobareu al C/Santaló, 133 de Barcelona, i podeu contactar amb nosaltres per Whatsapp o telèfon al 656909041 o al 932005400, correu electrònic o a través de les xarxes socials.


