ESCàNER CINEMA 4K

Aquí trobaràs la tecnologia d’última generació per escanejar les teves pel·lícules 4K reals tant en positiu com en negatiu.

A Videolab oferim una producció audiovisual excel·lent ja que utilitzem el corrector de color Davinci Resolve Studio per donar el millor acabat a l’escanejat del film.

Més de 35 anys d’experiència dedicats a la realització de Telecine garanteixen els millors resultats amb una gran qualitat professional.

També disposem de Telecine d’alta definició per escanejar les pel·lícules de 8 mm i S-8 mm. Sempre per millorar la qualitat de la digitalització i de les bobines a Videolab netegem i repassem els empalmaments abans de digitalitzar.

FORMATS ORIGINALS

35mm

35mm

Les pel·lícules de 35 mm són el format pel·lícula fotogràfica més utilitzat des de la seva introducció el 1892 per Dickson i Edison. Les seves tires de negatiu mesuren 35mm d’ample​ i tenen quatre perforacions per fotograma perquè la pel·lícula es reprodueixi a 24 fotogrames per segon.

16mm

16mm

El format de 16 mm va ser introduït l’any 1923 per Eastman Kodak. Va sorgir com alternativa econòmica al format convencional de 35 mm.

A VIDEOLAB OFERIM

• Escanejat a 4K real de 35mm i 16mm amb l’escàner Blackmagic Cintel.
• Corrector de color Davinci Resolve Studio per donar el millor acabat a l’escanejat
• Tot el procés està realitzat manualment per un tècnic especialista
• Imatges estables, clares i enfocades
• Captura directe i amb total sincronització del so (en el cas de pel·lícules sonores)
• Entrega en un USB o disc dur extern

Escanejat cinematogràfic a 4K reals